• 13-07-2021, 17:16:06
    #28
    geçmiş olsun dayımın da 1 hafta önce nur topu gibi erkek çocuğu oldu konuyu görür görmez kendilerine ilettim.
    Dikkatli olmakta fayda var
  • 13-07-2021, 17:17:58
    #29
    Kişisel Rütbe
    Geçmiş olsun hocam inşallah atlatır be
  • 13-07-2021, 17:19:01
    #30
    Hocam çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
  • 13-07-2021, 17:19:55
    #31
    Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Biz de sorun olmadı. 2. Doz dan sonra mı gerçekleşti bu olay ? Aşının anne sütünde bulunmadığına dair bir makale okumuştum. Sebebi iyi araştırın inşallah çabucak atlatırsınız.
  • 13-07-2021, 17:19:59
    #32
    Yavrucuğa çok geçmiş olsun, Allah şifasını versin. Eşinize ve size de geçmişler olsun. İnşallah atlatıp rahat bir uyku çeker yavrunuz.
  • 13-07-2021, 17:21:21
    #33
    Çok üzüldüm inşallah en yakın zamanda geçer.
  • 13-07-2021, 17:23:56
    #34
    Allah şifa versin
  • 13-07-2021, 17:26:12
    #35
    Geçmiş olsun hocam aşıdan olduğu kesin mi bu enfeksiyon kapmışa benziyor çünkü benim eşimde 2 doz Biontech oldu kızımızda çok şükür herhangi bir sorun olmadı
  • 13-07-2021, 17:27:32
    #36
    Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun hocam..