Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Biz de sorun olmadı. 2. Doz dan sonra mı gerçekleşti bu olay ? Aşının anne sütünde bulunmadığına dair bir makale okumuştum. Sebebi iyi araştırın inşallah çabucak atlatırsınız.
Geçmiş olsun hocam aşıdan olduğu kesin mi bu enfeksiyon kapmışa benziyor çünkü benim eşimde 2 doz Biontech oldu kızımızda çok şükür herhangi bir sorun olmadı