Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
13-07-2021, 17:19:55
#31
karamesse
Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Biz de sorun olmadı. 2. Doz dan sonra mı gerçekleşti bu olay ? Aşının anne sütünde bulunmadığına dair bir makale okumuştum. Sebebi iyi araştırın inşallah çabucak atlatırsınız.