Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Biz de sorun olmadı. 2. Doz dan sonra mı gerçekleşti bu olay ? Aşının anne sütünde bulunmadığına dair bir makale okumuştum. Sebebi iyi araştırın inşallah çabucak atlatırsınız.