Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●7.745
- 13-07-2021, 17:31:01Hocam Allah acil şifalar versin.
Benim eşimde emziriyor bebeğimizi ve biontech aşısı yaptırdı ama bizde böyle bir yan etki görülmedi. Başka bişey olabilir vakit kaybetmeden lütfen hemen hastaneye gidin.
Daha öncesinde sorduk doktora bir sorun olur mu diye sorun olmayacağını söylemişti bize, ki şükür sorunda olması.
Altıncı hastalık olabilir çocuğunuz. Bi gösterin acil. - 13-07-2021, 17:36:22Çok çok geçmiş olsun minik meleğe. Onlar bu hayattaki melekler hani derler ya melekleri görebilirmiyiz diye bakarsanız görebilirsiniz aslında . Keşke hiç aşı olmasaydınız veya yan etkisi daha az olan sinovac tercih etseydiniz. Yada aşı olduğunda bir süre emzirmeseydiniz .
Rabb'im (c.c.) şafi adıyla bebişiniz ve tüm şifa dileyen kullarına şifa ihsan eylesin inşALLAH . - 13-07-2021, 17:41:28Bebeklerin bağışıklık sistemi yoktur.
Bebeklerin bağışıklık sistemi anne sütünden geçen annelerinden gelen antikorlardır.
Buanneden gelen antikorlara karşı ciddi bir alerjik reaksiyona benziyor.
Alerjide yüz ve gözde şişlik tehlikelidir.
Allah acil şifa versin.
Alerjik reaksiyonlar hızlı gelişir ve çok hızlı düzelir.
Muhtemelen kortizon verirler ve çok kısa sürede düzelir.
