Bebeklerin bağışıklık sistemi yoktur.
Bebeklerin bağışıklık sistemi anne sütünden geçen annelerinden gelen antikorlardır.
Buanneden gelen antikorlara karşı ciddi bir alerjik reaksiyona benziyor.
Alerjide yüz ve gözde şişlik tehlikelidir.
Allah acil şifa versin.
Alerjik reaksiyonlar hızlı gelişir ve çok hızlı düzelir.
Muhtemelen kortizon verirler ve çok kısa sürede düzelir.