Çok çok geçmiş olsun minik meleğe. Onlar bu hayattaki melekler hani derler ya melekleri görebilirmiyiz diye bakarsanız görebilirsiniz aslında . Keşke hiç aşı olmasaydınız veya yan etkisi daha az olan sinovac tercih etseydiniz. Yada aşı olduğunda bir süre emzirmeseydiniz .
Rabb'im (c.c.) şafi adıyla bebişiniz ve tüm şifa dileyen kullarına şifa ihsan eylesin inşALLAH .