• 14-07-2021, 11:10:59
    Oy kurban olurum ben , 5.5 aylık bebeğim var vallahi içim acıdı. Biz de eşim için vurdurmadık aşı ... oy Allah'ım ona şifalar versin çok çok üzüldüm canım benim ya
  • 14-07-2021, 11:14:18
    ALLAH şifa versin , hemen iyi olur inşallah
  • 14-07-2021, 11:32:12
    Allah acil şifalar versin hocam
  • 14-07-2021, 11:44:38
    benim çocukta 3 aylık annesine biontech yaptırmadım nedeni ben oldum kalp rahatsızlığı çıktı bende bence yaptırmayın 2 ve 3 yengeye. anne ne yiyip içerse dogrudan süt ile bebeğe geçer
  • 14-07-2021, 11:45:10
    Hamilelere ve emzirenlere o aşıyı önermiyorlar. Sizin bilginiz mi yoktu yoksa aşıda belirtmediniz mi ? Normalde risk görülen durumlarda çin aşısını tavsiye ederler. Geçmiş olsun kötü olmuş.
  • 14-07-2021, 11:58:10
    Biontech'e Tazminat davası açın diyeceğim de, sanırım aşı olmadan önce imza attırıyorlar..
    Aşı olmayacağım..
    çok geçmiş olsun. Acil şifalar..
  • 14-07-2021, 12:04:51
    Kıyamam ya rabbim şifa versin inşallah hayırlı haberlerinizi bekliyoruz
  • 14-07-2021, 12:06:53
    Hocam bir gelişme var mı? Sağlık durumu iyidir inşallah.
  • 14-07-2021, 12:18:39
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifa versin