Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
14-07-2021, 11:10:59
#127
Tatoglubilisim
Oy kurban olurum ben , 5.5 aylık bebeğim var vallahi içim acıdı. Biz de eşim için vurdurmadık aşı ... oy Allah'ım ona şifalar versin çok çok üzüldüm canım benim ya