• 14-07-2021, 14:35:57
    Çok çok geçmiş olsun kardeşim. Çok üzüldük.
    Yavrucak inşaAllah tez zamanda sağlığına kavuşur.
    Dua edelim.
  • 14-07-2021, 14:39:08
    ALLAH yardımcınız olsun.Acil şifalar versin.Duamız sizinle.
  • 14-07-2021, 15:30:31
    Kurban olayım ona allah şifa versin, bizi de merakta bırakma hocam. Müsait,iyi olduğunda güncelle aana zahmet 11 aylık oğlum var bizimde bir hastane işi olmuştu zor anne babaya çok zor..
  • 14-07-2021, 15:32:07
    Allah şifa versin, Umarım kısa süre de toparlar
  • 14-07-2021, 15:33:35
    Rabbim yardımcınız olsun. İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur.
  • 14-07-2021, 15:41:09
    Allah şifa versin inşallah
  • 14-07-2021, 15:42:45
    ilk fotoğraflar egzemayı andırdı ama çok erken diye düşünüyorum. Allah acil şifalar versin
  • 14-07-2021, 15:53:56
    Beebgi oralara bırakıp gitme sakın. İçerde bebekler nefesleri kesilinceye ağlıyor günde bir kere altı değişiyor Manisa şehir hastanesi ellerinde telefon kimse bebeklerle ilgilenmiyor doktorlar zaten yetisemiyor hemşire yerine vasıfsız kızları almışlar bı halttan anladıkları yok. Şehir hastaneleri çok ama çok kötü.
  • 14-07-2021, 15:59:27
    DLT
    Üyeliği durduruldu
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beebgi oralara bırakıp gitme sakın. İçerde bebekler nefesleri kesilinceye ağlıyor günde bir kere altı değişiyor Manisa şehir hastanesi ellerinde telefon kimse bebeklerle ilgilenmiyor doktorlar zaten yetisemiyor hemşire yerine vasıfsız kızları almışlar bı halttan anladıkları yok. Şehir hastaneleri çok ama çok kötü.
    Allah sizden razı olsun hocam. Maddi, manevi desteğinizi asla unutmayacağız. Kesenize bereket sağ olun var olun çok teşekkür ederim. Başından bir saniye olsun ayrılmıyoruz hocam.