Çok çok geçmiş olsun kardeşim. Çok üzüldük.
Yavrucak inşaAllah tez zamanda sağlığına kavuşur.
Dua edelim.
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●7.745
- 14-07-2021, 15:33:35Rabbim yardımcınız olsun. İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur.
- 14-07-2021, 15:42:45ilk fotoğraflar egzemayı andırdı ama çok erken diye düşünüyorum. Allah acil şifalar versin
- 14-07-2021, 15:53:56Beebgi oralara bırakıp gitme sakın. İçerde bebekler nefesleri kesilinceye ağlıyor günde bir kere altı değişiyor Manisa şehir hastanesi ellerinde telefon kimse bebeklerle ilgilenmiyor doktorlar zaten yetisemiyor hemşire yerine vasıfsız kızları almışlar bı halttan anladıkları yok. Şehir hastaneleri çok ama çok kötü.
- 14-07-2021, 15:59:27Üyeliği durdurulduAllah sizden razı olsun hocam. Maddi, manevi desteğinizi asla unutmayacağız. Kesenize bereket sağ olun var olun çok teşekkür ederim. Başından bir saniye olsun ayrılmıyoruz hocam.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle