• 14-07-2021, 20:54:19
    Üyeliği durduruldu
    hocam çok geçmiş olsun resimlere zor baktım içim kaldırmadı üzüntüden. tez vakitte iyileşir inşallah neşeli fotoğraflarınızı da paylaşın lütfen.
  • 14-07-2021, 21:01:11
    Allah acil şifalar versin. Hocam öncelikle sakin olun. Yeni doğanlarda damar yolu bulmak çok zordur. Emin olun hemşireler bilerek damar yolu bulamamazlık yapmıyorlar. Biliyorum sizinde canınız yanıyor ama buna sinirlenmeyin.
  • 14-07-2021, 21:12:08
    Allah sifa versin hocam, keske esiniz aşı olmasaydı eşimde hamile aşı vurdurmuyoruz yan etkileri belirsiz aşının, resmi açıklamaları bile o yönde imzalattıkları kagitta da yazıyormuş. Tez zamanda atlatırsınız insallah
  • 14-07-2021, 21:15:08
    albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin. Aşı ile olduğu kesin mi acaba? Çünkü benim kardeşim de 3 yaşında emiyor ancak bir sorun olmadı çok şükür
    3 yasinda emmesi normal degil hocam
  • 14-07-2021, 22:02:19
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yasinda emmesi normal degil hocam
    Ne alakası var hocam konu ile gayette normal neden böyle dediniz anlamış değilim?
  • 14-07-2021, 22:11:20
    Ne yazacağımı bilemiyorum Allah şifa versin yavrunuza çok derinden üzüldüm içim paramparça oldu zor baktım inşallah en kısa sürede iyi haberlerinizi bekliyoruz
  • 14-07-2021, 22:11:39
    çok geçmiş olsun hocam, resimleri gördükçe içim parçalandı. Allah'ın izniyle inşallah tekrar sağlığına kavuşur.

    merakla iyi haberlerinizi bekliyorum..
  • 14-07-2021, 22:26:28
    Hocam çok geçmiş olsun
    Benim eşimde biontech oldu Allah'a şükür bir sorun olmadı
    İnanın çok üzüldüm 😔
  • 14-07-2021, 23:05:59
    Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin hocam. Son durumu nedir yavrumuzun?