Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●7.745
- 14-07-2021, 21:15:083 yasinda emmesi normal degil hocamalbatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2021, 22:02:19Ne alakası var hocam konu ile gayette normal neden böyle dediniz anlamış değilim?oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2021, 22:11:39çok geçmiş olsun hocam, resimleri gördükçe içim parçalandı. Allah'ın izniyle inşallah tekrar sağlığına kavuşur.
merakla iyi haberlerinizi bekliyorum..