• 15-07-2021, 02:25:01
    Çok geçmiş olsun, bu süreci atlattıktan sonra sıkı bir eğitim şart. Ağrı kesici alındığında bile bebek emzirilmez.
  • 15-07-2021, 08:34:57
    rabbim acil şifalar versin tüm dualarımız sizinle
  • 15-07-2021, 08:40:24
    gurban olduğum ne hale gelmiş Allah acil şifalar versin.
  • 15-07-2021, 09:02:45
    Üyeliği durduruldu
    çok çok geçmiş olsun allah acil şifa versin
  • 15-07-2021, 09:06:49
    Çok geçmiş olsun hocam, tüm iyi dileklerim bebeğiniz için. Umarım, bir an önce sağlığına kavuşur. Bu ihtimalleri gerekli yerlere şikayet edin, hukuken peşlerine düşün.
  • 15-07-2021, 10:57:01
    DLT
    Üyeliği durduruldu
    Allah hepinizden razı olsun dostlar sağ olun var olun çok teşekkür ederim. Mesajlarınıza tek tek dönüş yapamadığım için lütfen kusuruma bakmayın hakkınızı helal edin.

    Doktorlar iltihaplı alerji dediler.
  • 15-07-2021, 10:58:21
    Kurban olurum ben yavruya, şu çaresizliğine bakın ya yemin ederim içim bir fena oldu. Bizim de ikinci 1 hafta içinde geliyor kardeşim söylediklerini göz önünde bulunduracam kesinlikle Rabbim Şâfi ismiyle acil şifalar ihsan eylesin. Duacınım kardeşim
  • 15-07-2021, 11:11:31
    Allah acil şifalar versin.
  • 15-07-2021, 11:35:20
    Güzel minik kardeşimize acil Şifalar çabuçak iyi olsun inşallah