Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
15-07-2021, 09:06:49
#203
steph4n
Çok geçmiş olsun hocam, tüm iyi dileklerim bebeğiniz için. Umarım, bir an önce sağlığına kavuşur. Bu ihtimalleri gerekli yerlere şikayet edin, hukuken peşlerine düşün.