Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki) - Sayfa 25 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●
7.745
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
İlk
15
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Son
15-07-2021, 17:07:06
#217
Erhan
Davay davay 🌹
MSK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Egzema olabilir mi hocam? mevsimsel mi
Daha önce böyle bir hastalık geçirmedim. 1,5 aydır var hocam. Yani hiç bir fikrim yok.
15-07-2021, 17:34:40
#218
Darkanonims
Kurumsal PLUS
Allah şifa versin hocam bir ihtiyacınız var mı gercekten çok üzücü bir durum
15-07-2021, 17:49:50
#219
Swag
Allah şifa versin. İnşallah yakın zamanda iyileşir. Devlet hastaneleri ilgi alakanın olmadığı, baştan savma muayene yapıldığı bir kurum haline geldi.
15-07-2021, 18:59:30
#220
ysnbulut4
Allah yardımcın olsun üzüldüm senin halini düşünemiyorum bile.. inşallah çabucak atlatır iyleşir...
15-07-2021, 19:09:20
#221
Markelas
Allah şifa versin, umarım en kısa sürede tamamen iyileşerek taburcu olursunuz.
15-07-2021, 19:21:24
#222
BiBeR10x
Ne diyim Allahım tez zamanda şifa versin çok çok çok üzüldüm lütfen bilgilendirmeye devam edin iyi haberlerinizi bekliyoruz. Dualarımız sizinle.
15-07-2021, 19:28:07
#223
Awakea
İçim titreyerek okudum, hele fotoğraflarını görünce daha kötü oldum. Rabbim şifa versin, Allah yardımcınız olsun 😪
15-07-2021, 19:32:57
#224
RobotikAntalya
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam çok üzüldüm geçmiş olsun allah yardımcınız olsun
15-07-2021, 19:34:48
#225
gokaybjk
Allahım şifalar versin bir an önce eski sağlığına kavuşur. Dualarımız sizinle güzel dostum
İlk
15
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler