• 16-07-2021, 15:27:37
    çok çok geçmiş olsun hocam İnşAllah en erken zamanda sağlığına kavuşur allah kimseyi cocuguyla sınamasın
  • 16-07-2021, 15:35:15
    çok geçmiş olsun, inşallah en yakın zamanda eski haline döner yavrunuz. Ama son fotografta bile toparlamaya başladığı belli maşallah. Allah herkesin çocuğunu korusun.
  • 16-07-2021, 16:00:33
    ALLAHIM YA ŞAFİ İSMİYLE ŞİFA versin amin
  • 16-07-2021, 16:08:38
    Çok geçmiş olsun hocam, Rabbim acil şifalar versin.
  • 16-07-2021, 16:40:37
    Çok geçmiş olsun hocam okurken adım adım tedirgin ola ola okudum açıkcası. Allah bir daha yaşatmasın.
  • 16-07-2021, 17:15:30
    Allah şifa versin tez zamanda iyileşsin yavrucak en kısa zamanda 😞 hocam eşiniz hamilelik sürecinde mi biontek aşısı oldu?
  • 19-07-2021, 08:31:50
    Platin üye
    Hocam merak ettim, ne durumdasınız?
  • 19-07-2021, 10:10:15
    Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin 🙏
  • 19-07-2021, 10:43:15
    DLT
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Dostlar,

    Öncelikle Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun. Birkaç gündür bizimde dinlenmeye ihtiyacımız olduğundan oldukça bitkin haldeydik ve eşimle dönüşümlü olarak dinlenme fırsatı bulabildik bu nedenle gelişmelerden sizleri haberdar edemedik.

    Bebeğimizin son durumu elhamdülillah oldukça iyi her geçen gün daha da iyiye gidiyor. Kanındaki mikrop henüz temizlenmedi bu nedenle mikrop temizlenene kadar buradayız. Eğer taburcu etseler kandaki mikrop temizlenmediği için tekrarlama durumu olabilirmiş. Bu nedenle biraz daha sıkacağız dişimizi. Bu bayramı da hastanede geçirmek varmış. Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.

    Bir iki gündür bizi en çok yoran durum ise, evde iki kızımız daha var bir tanesi 4 yaşında diğeri 2 yaşında onlarda salgından nasibini almış durumdalar. İshal, ateş, kusma vs. kötü durumdalar inşallah onlarda en kısa sürede toparlarlar. Her şey üst üste geldi. Vardır bunda da bir hikmet.