Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki) - Sayfa 30 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●
7.745
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
İlk
20
25
26
27
28
29
30
31
19-07-2021, 19:04:52
#262
Penguenn
Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa sürede iyileşir. Çok geçmiş olsun.
20-07-2021, 02:00:18
#263
MSK
taburcu olmuşsunuz hocam, çok çok sevindim Allah bir daha yaşatmasın, bol bol anne sütü alsın antiiyotik etkilerinin azalması için anneden bakteri almalı
20-07-2021, 09:23:03
#264
engincolak
Allah'ım bu kurban bayramının hürmetine şifa versin inşallah.
20-07-2021, 11:50:54
#265
EsatOzcan
Allahım şifasını versin inşallah, dualarımız bebeğinizle.
20-07-2021, 12:01:49
#266
_pd_
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun
20-07-2021, 13:27:31
#267
chaatlaax
Rabbim Tekrarını yaşatmaz inş.
Çok Geçmiş Olsun.
20-07-2021, 14:18:25
#268
Caxing
Merhaba bildirim gelince güncellemeleri okudum. Adınıza çok sevindim. İnşallah bir daha böyle durumlarla karşılaşmak zorunda kalmazsınız.
20-07-2021, 19:08:53
#269
BiBeR10x
Tekrardan çok geçmiş olsun. Taburcu olmanıza çok sevindim hocam bayramı da hastahanede gecirmeyeceksiniz çok şükür.
Allah bir daha yavrulariniza hastalik yüzü göstermesin sağlıklı günler dilerim
20-07-2021, 20:36:50
#270
UD10
Allahım şifasını versin inşallah 🙏 Tez zamanda bebeğinizin sağlığına kavuşmasını diliyorum.
İlk
20
25
26
27
28
29
30
31
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler