Tekrardan çok geçmiş olsun. Taburcu olmanıza çok sevindim hocam bayramı da hastahanede gecirmeyeceksiniz çok şükür.

Allah bir daha yavrulariniza hastalik yüzü göstermesin sağlıklı günler dilerim