DLT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba Dostlar,
Öncelikle Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun. Birkaç gündür bizimde dinlenmeye ihtiyacımız olduğundan oldukça bitkin haldeydik ve eşimle dönüşümlü olarak dinlenme fırsatı bulabildik bu nedenle gelişmelerden sizleri haberdar edemedik.
Bebeğimizin son durumu elhamdülillah oldukça iyi her geçen gün daha da iyiye gidiyor. Kanındaki mikrop henüz temizlenmedi bu nedenle mikrop temizlenene kadar buradayız. Eğer taburcu etseler kandaki mikrop temizlenmediği için tekrarlama durumu olabilirmiş. Bu nedenle biraz daha sıkacağız dişimizi. Bu bayramı da hastanede geçirmek varmış. Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.
Bir iki gündür bizi en çok yoran durum ise, evde iki kızımız daha var bir tanesi 4 yaşında diğeri 2 yaşında onlarda salgından nasibini almış durumdalar. İshal, ateş, kusma vs. kötü durumdalar inşallah onlarda en kısa sürede toparlarlar. Her şey üst üste geldi. Vardır bunda da bir hikmet.
Öncelikle Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun. Birkaç gündür bizimde dinlenmeye ihtiyacımız olduğundan oldukça bitkin haldeydik ve eşimle dönüşümlü olarak dinlenme fırsatı bulabildik bu nedenle gelişmelerden sizleri haberdar edemedik.
Bebeğimizin son durumu elhamdülillah oldukça iyi her geçen gün daha da iyiye gidiyor. Kanındaki mikrop henüz temizlenmedi bu nedenle mikrop temizlenene kadar buradayız. Eğer taburcu etseler kandaki mikrop temizlenmediği için tekrarlama durumu olabilirmiş. Bu nedenle biraz daha sıkacağız dişimizi. Bu bayramı da hastanede geçirmek varmış. Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.
Bir iki gündür bizi en çok yoran durum ise, evde iki kızımız daha var bir tanesi 4 yaşında diğeri 2 yaşında onlarda salgından nasibini almış durumdalar. İshal, ateş, kusma vs. kötü durumdalar inşallah onlarda en kısa sürede toparlarlar. Her şey üst üste geldi. Vardır bunda da bir hikmet.
