Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
14-07-2021, 21:15:08
#184
oceanss13
albatross adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin. Aşı ile olduğu kesin mi acaba? Çünkü benim kardeşim de 3 yaşında emiyor ancak bir sorun olmadı çok şükür
3 yasinda emmesi normal degil hocam