albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin. Aşı ile olduğu kesin mi acaba? Çünkü benim kardeşim de 3 yaşında emiyor ancak bir sorun olmadı çok şükür
3 yasinda emmesi normal degil hocam