dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beebgi oralara bırakıp gitme sakın. İçerde bebekler nefesleri kesilinceye ağlıyor günde bir kere altı değişiyor Manisa şehir hastanesi ellerinde telefon kimse bebeklerle ilgilenmiyor doktorlar zaten yetisemiyor hemşire yerine vasıfsız kızları almışlar bı halttan anladıkları yok. Şehir hastaneleri çok ama çok kötü.
Allah sizden razı olsun hocam. Maddi, manevi desteğinizi asla unutmayacağız. Kesenize bereket sağ olun var olun çok teşekkür ederim. Başından bir saniye olsun ayrılmıyoruz hocam.