Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
14-07-2021, 14:35:57
#154
rodokarde
Çok çok geçmiş olsun kardeşim. Çok üzüldük.
Yavrucak inşaAllah tez zamanda sağlığına kavuşur.
Dua edelim.