Beebgi oralara bırakıp gitme sakın. İçerde bebekler nefesleri kesilinceye ağlıyor günde bir kere altı değişiyor Manisa şehir hastanesi ellerinde telefon kimse bebeklerle ilgilenmiyor doktorlar zaten yetisemiyor hemşire yerine vasıfsız kızları almışlar bı halttan anladıkları yok. Şehir hastaneleri çok ama çok kötü.