Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●
7.745
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
13-07-2021, 17:11:16
#10
ozcankilic
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
hocam çok geçmiş olsun
13-07-2021, 17:11:23
#11
mikbalavseren
Kişiliğin Diriliş Vakti
Yüce Mevlâ şifa verir inşallah, çok geçmiş olsun.
13-07-2021, 17:11:33
#12
Neo
Allah acil şifalar versin hocam
13-07-2021, 17:11:46
#13
gokaybjk
Çok geçmiş olsun dostum, Allahım şifalar versin tez zamanda
13-07-2021, 17:11:47
#14
akafo
Çok geçmiş olsun. Vakit kaybetmeden hastaneye gidin hocam.
13-07-2021, 17:11:49
#15
eoz1903
çok geçmiş olsun
13-07-2021, 17:11:50
#16
RifatOzkan
Oyyy kıyamam 😭 acil şifalar Allah yar ve yardımcınız olsun.
13-07-2021, 17:11:50
#17
Zeki
Çok geçmiş olsun...
13-07-2021, 17:11:51
#18
Berkaykatmer16
Çok geçmiş olsun hocam allah acil şifalar versin inşallah
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler