• 13-07-2021, 17:59:46
    #46
    kıyamam ya . Allah acil şifalar versin inşallah . hocam beni yanlış anlama ama sana çok kızdım bu konu da . Allah meleğime tatlı güzel bereketli ömür versin . inşallah hemen götürsen hastaneye çok çok iyi olur
  • 13-07-2021, 18:01:54
    #47
    Hocam çok geçmiş olsun , ne yazık ki insanlar hala hiçbir negatifliğe aldırış etmeden aşıyı savunuyolar , benimde anneanem yoğun bakıma yattı hiçbirşey yokken..
  • 13-07-2021, 18:06:29
    #48
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin. Sağlığına kavuşacaktır, içinizi ferah tutun.
  • 13-07-2021, 18:15:46
    #49
    Allah acil şifalar versin hocam. Lütfen bizi de bilgilendir süreç sonunda. Allah'ım bir an önce acil şifalar versin
  • 13-07-2021, 18:19:32
    #50
    Çok geçmiş olsun hocam inşallah çabucak geçer.. Bizimde 6 aylık oğlumuz var o yüzden aşı olmayı erteledik hep, daha da olmayız herhalde
  • 13-07-2021, 18:24:48
    #51
    Hocam çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
  • 13-07-2021, 18:26:27
    #52
    Geçmiş olsun, Allah acil şifa versin.
  • 13-07-2021, 18:26:57
    #53
    Bütün ümidim gençliktedir
    Kıyamam kuzuya. Çok geçmiş olsun, yarın bizi de haberdar edin mutlaka.
  • 13-07-2021, 18:32:08
    #54
    Öncelikle Allah şifa versin. Biz aile hekimi ve doktorla görüştük anneye aşı olmana gerek yok dedi emziren anneler için önermiyoruz dedi biz yaptırmadık aşı.