kıyamam ya . Allah acil şifalar versin inşallah . hocam beni yanlış anlama ama sana çok kızdım bu konu da . Allah meleğime tatlı güzel bereketli ömür versin . inşallah hemen götürsen hastaneye çok çok iyi olur
Hocam çok geçmiş olsun , ne yazık ki insanlar hala hiçbir negatifliğe aldırış etmeden aşıyı savunuyolar , benimde anneanem yoğun bakıma yattı hiçbirşey yokken..
Öncelikle Allah şifa versin. Biz aile hekimi ve doktorla görüştük anneye aşı olmana gerek yok dedi emziren anneler için önermiyoruz dedi biz yaptırmadık aşı.