Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
13-07-2021, 18:01:54
#47
aslantr
Hocam çok geçmiş olsun , ne yazık ki insanlar hala hiçbir negatifliğe aldırış etmeden aşıyı savunuyolar , benimde anneanem yoğun bakıma yattı hiçbirşey yokken..