Çok geçmiş olsun. Çocuğunuzda alerji mevcut. Genelde bu anne babadan genlerle aktarılan belirli bir yaşa kadar etkisini gösteren sağlık problemi olabiliyor. Çocuklarda 7 yaşına kadar etkili oluyor genelde alerji yoğun olarak. Anne yetişkin olduğu için vücut yan etkiyi absorbe etmiş olabilir ama emzirme döneminde çocuğa geçmiştir. Kuzucuk biraz kendine geldikten sonra IgE testi yaptırmanızı öneririm. Gıda yada toz akarı alerjiside olabilir ilerde size problem yaşatmasın.