Geçmiş olsun. Tesadüf olma ihtimalini de gözden kaçırmayın. Firmalar bu konularda hassas olabilir, karşınıza bir anda milyar dolarlık şirketi bulmayın.
Benim oğlum da doğum esnasında enfeksiyon kapmış ve 8 gün yoğun bakımda kalmıştı. Zor zamanlar ama geçiyor, unutuyorsunuz.
İyileşince gözlerinden öpün bebişi bizim yerimize.
Acil şifalar diliyorum.