Geçmiş olsun. Tesadüf olma ihtimalini de gözden kaçırmayın. Firmalar bu konularda hassas olabilir, karşınıza bir anda milyar dolarlık şirketi bulmayın.

Benim oğlum da doğum esnasında enfeksiyon kapmış ve 8 gün yoğun bakımda kalmıştı. Zor zamanlar ama geçiyor, unutuyorsunuz.

İyileşince gözlerinden öpün bebişi bizim yerimize.

Acil şifalar diliyorum.