• 01-05-2021, 05:36:18
    #19
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görende sizi asırlık üye sanacak. Bende size aynı şekilde davranayım. Hoşunuza gider mi? Adam para istememiş, faturamı ödeyin dememiş. Yaptığınız hiç hoş değil. Biraz sakin olmaya davet ediyorum sizi.
    Beni araştırın isterseniz asırlık mı 2 günlük üye mi olduğumu görürsünüz.
    Sizin üyelik yaşınız kadar forumda satışını gerçekleştirdiğim firma yaşı var.

    Burası webmaster forumu, bizimde sıkıntılarımız var 50tl borcumu ödeyemedim hacizlik olcam diyip konu açmak nedir? 2dk ödeyin demektir bu 10bin 50bin değil. Herkezin sıkıntısı sorunu var google üzerinden araştırabilir konu açmak yerine.
  • 01-05-2021, 05:38:00
    #20
    Platin üye
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni araştırın isterseniz asırlık mı 2 günlük üye mi olduğumu görürsünüz.
    Sizin üyelik yaşınız kadar forumda satışını gerçekleştirdiğim firma yaşı var.

    Burası webmaster forumu, bizimde sıkıntılarımız var 50tl borcumu ödeyemedim hacizlik olcam diyip konu açmak nedir? 2dk ödeyin demektir bu 10bin 50bin değil. Herkezin sıkıntısı sorunu var google üzerinden araştırabilir konu açmak yerine.
    Konu araştırmaya giderse, forumun kuruluşuna kadar gider. Ne bu sidik mi yarıştırıyoruz? Size sakin olmanızı söyledim, siz hala devam ediyorsunuz. Adam belli ki tereddütte kalmış, bilgi almak istemiş. Ödemek isteyende öder. Sizi ilgilendiren ne burada?
  • 01-05-2021, 05:40:37
    #21
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu araştırmaya giderse, forumun kuruluşuna kadar gider. Ne bu sidik mi yarıştırıyoruz? Size sakin olmanızı söyledim, siz hala devam ediyorsunuz. Adam belli ki tereddütte kalmış, bilgi almak istemiş. Ödemek isteyende öder. Sizi ilgilendiren ne burada?
    Kardeşim herkes o zaman 50tl borcumu ödiyemedim icra gelecek diye konu açsın forumda, bi hayır sever dayanamayıp ödesin ne mantıksız iştir bu anlatamıyorum galiba. Benimde icralık olacak bir ton borcum, sıkıntım var gelip burda işten çıktım, iş yapamıyorum, parasız kaldım ödeyemedim ne olur taktik verdin diye konu mu açayım ??
  • 01-05-2021, 05:42:01
    #22
    Platin üye
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim herkes o zaman 50tl borcumu ödiyemedim icra gelecek diye konu açsın forumda, bi hayır sever dayanamayıp ödesin ne mantıksız iştir bu anlatamıyorum galiba. Benimde icralık olacak bir ton borcum, sıkıntım var gelip burda işten çıktım, iş yapamıyorum, parasız kaldım ödeyemedim ne olur taktik verdin diye konu mu açayım ??
    Açabilirsiniz, size de aynı şekilde davrananlar olur elbette. Yapmanız gereken report etmek, böyle sen yeni üyesin, ne ayaksın gibi muhabbete girmeniz saçma. Sizde zamanında yeni üyeydiniz. Empati yapın biraz
  • 01-05-2021, 05:43:22
    #23
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açabilirsiniz, size de aynı şekilde davrananlar olur elbette. Yapmanız gereken report etmek, böyle sen yeni üyesin, ne ayaksın gibi muhabbete girmeniz saçma. Sizde zamanında yeni üyeydiniz. Empati yapın biraz
    Empati yapıyorum, foruma üye olduktan 19 saat sonra 80 lira faturamı ödeyemedim hacizlik olucam diye konu açmadım. Hepimiz mi polyannayız anlamadım.
  • 01-05-2021, 06:08:57
    #24
    o miktarları hacize götürmezler. üyeliğiniz çok yeni.
    bulur bir iş ödersiniz.
  • 01-05-2021, 07:33:59
    #25
    Üyeliği durduruldu
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Turk Telekom firmasından aldığım 1 hattım ve Vodafone firmasına kayıtlı bir modemim var.
    Turk Telekom hattım faturalı ve 2 aylık faturası (82TL) ödenmemiş bir vaziyette olduğu için 30.04.2021 tarihinde Turk Telekom'dan aradılar.
    03.05.2021 tarihine kadar ödemediğim taktirde haciz yollayacaklarını beyan ettiler.
    Vodafone'dan kullandığım internet için birikmiş 140TL küsür faturam var. Vodafone'dan aramadılar ama kapanması muhtemeldir.

    Malum Covid-19 sebebiyle her şey sıkıntıda. Bundan 15 gün önce işten çıktım ve sıkıntıdayım.

    Konuyu bir kaç arkadaşımla da konuştum, haciz falan gelmez diyende oldu, geçmiş olsun diyen de oldu. Çok büyük ihtimalle Faturaları ödeyemeyeceğim. Hacizlik olur muyum abilerim ablalarım? Hacizlik olursam ne yapmalıyım?
    Hacizlik olursun ama bu durum çok hızlı ilerlemez, üzerine bir şey yoksa, hayatını hükümetin belli başlı kurumlarına bağlı olarak yaşamıyor ya da planlamıyorsan, hiçbir şey yapamazlar. Ancak ödeyeceğine dair söz verirsen, sesli yada yazılı bir söz olduğu andan itibaren ödemediğin durumda o zaman hapis cezasına dönüşebilir. Onun dışında da hayatta hapis cezasına dönüşmez. Böyle bir soru işareti de var ise kafanda onu da gidereyim dedim.
  • 01-05-2021, 08:00:31
    #26
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o miktarları hacize götürmezler. üyeliğiniz çok yeni.
    bulur bir iş ödersiniz.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Vodafone'da aynı şekilde mİ? yani ADSL
  • 01-05-2021, 08:01:03
    #27
    andataer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacizlik olursun ama bu durum çok hızlı ilerlemez, üzerine bir şey yoksa, hayatını hükümetin belli başlı kurumlarına bağlı olarak yaşamıyor ya da planlamıyorsan, hiçbir şey yapamazlar. Ancak ödeyeceğine dair söz verirsen, sesli yada yazılı bir söz olduğu andan itibaren ödemediğin durumda o zaman hapis cezasına dönüşebilir. Onun dışında da hayatta hapis cezasına dönüşmez. Böyle bir soru işareti de var ise kafanda onu da gidereyim dedim.
    herkes farklı bişi diyo hocam kafam iyice karıştı :/