semmajans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizin üyelik yaşınız kadar forumda satışını gerçekleştirdiğim firma yaşı var.
Burası webmaster forumu, bizimde sıkıntılarımız var 50tl borcumu ödeyemedim hacizlik olcam diyip konu açmak nedir? 2dk ödeyin demektir bu 10bin 50bin değil. Herkezin sıkıntısı sorunu var google üzerinden araştırabilir konu açmak yerine.