Merhaba, Turk Telekom firmasından aldığım 1 hattım ve Vodafone firmasına kayıtlı bir modemim var.
Turk Telekom hattım faturalı ve 2 aylık faturası (82TL) ödenmemiş bir vaziyette olduğu için 30.04.2021 tarihinde Turk Telekom'dan aradılar.
03.05.2021 tarihine kadar ödemediğim taktirde haciz yollayacaklarını beyan ettiler.
Vodafone'dan kullandığım internet için birikmiş 140TL küsür faturam var. Vodafone'dan aramadılar ama kapanması muhtemeldir.
Malum Covid-19 sebebiyle her şey sıkıntıda. Bundan 15 gün önce işten çıktım ve sıkıntıdayım.
Konuyu bir kaç arkadaşımla da konuştum, haciz falan gelmez diyende oldu, geçmiş olsun diyen de oldu. Çok büyük ihtimalle Faturaları ödeyemeyeceğim. Hacizlik olur muyum abilerim ablalarım? Hacizlik olursam ne yapmalıyım?
Fatura'dan Gelmekte Olan Haciz
39
●1.509
- 01-05-2021, 04:13:30Hocam bu küçük tutarları şimdi ödemezseniz iler de büyüyüp karşınıza çıkacaktır.
- 01-05-2021, 04:14:20
- 01-05-2021, 04:15:34Bir dönem x GSM operatörüne x.xxx₺ bir borcum vardı, maddi durumlardan ödeyememiştim. 3 yıl sonra kendi isteğim ile durumlarımı düzeltince ödedim. Tabi bu arada beni haftada en az 2-3 kere aradılar yazdıklarınıza benzer durumlar için. Şu günde ödeme yapacağım şeklinde sözlü veya yazılı taahhüt vermediğiniz sürece sorun olmaz. Durumunuz olmadığını olunca yapacağınızı borcunuzun farkında olduğunuzu belirtin.
- 01-05-2021, 04:20:5524 ay tahhatüt var hocam. Sözleşme falan var ortada.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 04:25:00Dediğim gibi hocam meblağ küçük icraya verse de hiç bişey alamaz sizden ama senin gene iyi söylemişler ben önceden Türkcell kullanıyordum gittim üstüne basa basa dedim hiç borcum kaldı mı diye yok dediler 3 sene 500 lira borç çıkardılar faiziyle 8 9 sene önce oluyor bu olay. Yani Türkcell haricinde hiç bir firma böyle bir şey yapmaz o yüzden korkmanıza gerek yokNR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle