Merhaba, Turk Telekom firmasından aldığım 1 hattım ve Vodafone firmasına kayıtlı bir modemim var.
Turk Telekom hattım faturalı ve 2 aylık faturası (82TL) ödenmemiş bir vaziyette olduğu için 30.04.2021 tarihinde Turk Telekom'dan aradılar.
03.05.2021 tarihine kadar ödemediğim taktirde haciz yollayacaklarını beyan ettiler.
Vodafone'dan kullandığım internet için birikmiş 140TL küsür faturam var. Vodafone'dan aramadılar ama kapanması muhtemeldir.
Malum Covid-19 sebebiyle her şey sıkıntıda. Bundan 15 gün önce işten çıktım ve sıkıntıdayım.
Konuyu bir kaç arkadaşımla da konuştum, haciz falan gelmez diyende oldu, geçmiş olsun diyen de oldu. Çok büyük ihtimalle Faturaları ödeyemeyeceğim. Hacizlik olur muyum abilerim ablalarım? Hacizlik olursam ne yapmalıyım?