Bir dönem x GSM operatörüne x.xxx₺ bir borcum vardı, maddi durumlardan ödeyememiştim. 3 yıl sonra kendi isteğim ile durumlarımı düzeltince ödedim. Tabi bu arada beni haftada en az 2-3 kere aradılar yazdıklarınıza benzer durumlar için. Şu günde ödeme yapacağım şeklinde sözlü veya yazılı taahhüt vermediğiniz sürece sorun olmaz. Durumunuz olmadığını olunca yapacağınızı borcunuzun farkında olduğunuzu belirtin.