• 01-05-2021, 04:32:51
    #10
    Kurumsal PLUS
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni para isteme taktiği.
    Yeni boş laf taktiği. Adam dert anlatıyor senin dediğin kelimeye bakar mısın? Rahatsız oluyorsan report et insan kalbi kırma
  • 01-05-2021, 04:34:42
    #11
    Weknow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni boş laf taktiği. Adam dert anlatıyor senin dediğin kelimeye bakar mısın? Rahatsız oluyorsan report et insan kalbi kırma
    Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
    2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
    İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
    Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
  • 01-05-2021, 04:45:10
    #12
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni para isteme taktiği.
    Hocam yanlış anladınız beni sanırım. Para istememişim, sadece soru sormuşum.
    İnancınız yoksa Turk telekom üzerinden 05528975831 numaralı telefonumda ki faturalara bakabilirsiniz. Ayıptır günahtır.

    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP'ye bakarsanız sevinirim hocam
    Baktım hocam.

    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dönem x GSM operatörüne x.xxx₺ bir borcum vardı, maddi durumlardan ödeyememiştim. 3 yıl sonra kendi isteğim ile durumlarımı düzeltince ödedim. Tabi bu arada beni haftada en az 2-3 kere aradılar yazdıklarınıza benzer durumlar için. Şu günde ödeme yapacağım şeklinde sözlü veya yazılı taahhüt vermediğiniz sürece sorun olmaz. Durumunuz olmadığını olunca yapacağınızı borcunuzun farkında olduğunuzu belirtin.
    Anlayış gösterirler mi ki hocam?
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu küçük tutarları şimdi ödemezseniz iler de büyüyüp karşınıza çıkacaktır.
    ne tür sorunlar hocam?
  • 01-05-2021, 04:49:58
    #13
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anladınız beni sanırım. Para istememişim, sadece soru sormuşum.
    İnancınız yoksa Turk telekom üzerinden 05528975831 numaralı telefonumda ki faturalara bakabilirsiniz. Ayıptır günahtır.


    Baktım hocam.


    Anlayış gösterirler mi ki hocam?

    ne tür sorunlar hocam?
    Anlayış ile alakalı bir durum yok siz borcunuz oluştuktan sonra ödeme yapacağınıza dair yazılı ve sözlü taahhüt vermezseniz en fazla yapabilecekleri yakınlarınızı aramak olur. Benim babamı arayıp ondan ödeme taahhütü almaya çalışmışlardı mesela.
  • 01-05-2021, 04:49:59
    #14
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anladınız beni sanırım. Para istememişim, sadece soru sormuşum.
    İnancınız yoksa Turk telekom üzerinden 05528975831 numaralı telefonumda ki faturalara bakabilirsiniz. Ayıptır günahtır.


    Baktım hocam.


    Anlayış gösterirler mi ki hocam?

    ne tür sorunlar hocam?
    Ödeyecektim ama borç kaydınız yok olarak gözüküyor hocam bilginiz olsun.
  • 01-05-2021, 04:54:24
    #15
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeyecektim ama borç kaydınız yok olarak gözüküyor hocam bilginiz olsun.
    @OrpHan; hocam ödemiş yeni haberim oldu. Teşekkürler yine de hocam.
  • 01-05-2021, 05:07:50
    #16
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
    2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
    İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
    Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
    Dostum bence yanlış düşünüyorsun. İsterse 1 senelik olsun isterse 10 saatlik olsun senin onu hangi niyetle yaptığın önemlidir her zaman. eğer ki o parayı çar çur etmek için harcayacaksa her türlü ondan çıkacaktır zaten ama ben ona iyilik yapmak için ödüyorsam faturayı o para bana fazlasıyla gelecektir. Şahsen ben şuan 17 yaşındayım o arkadaşta 17 yaşında önceden de böyle durumu olan arkadaşların hesabını ödedim ve ister inan ister inanma para olarak olmasakta o yaptığım iyilik bana geri döndü dini anlamda söylemiyorum hayat böyle işliyor yani bazen gelir bazen gelmez. yine de senin düşüncen saygı duyarım
  • 01-05-2021, 05:23:16
    #17
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
    2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
    İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
    Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
    Ayrıca kişi ben bunu nasıl ödeyeceğim yardım eder misiniz falan da dememiş direk hacizle ilgili soru sormuş siz çok üstten bakıyosunuz
  • 01-05-2021, 05:33:58
    #18
    Platin üye
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
    2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
    İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
    Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
    Görende sizi asırlık üye sanacak. Bende size aynı şekilde davranayım. Hoşunuza gider mi? Adam para istememiş, faturamı ödeyin dememiş. Yaptığınız hiç hoş değil. Biraz sakin olmaya davet ediyorum sizi.