CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
Görende sizi asırlık üye sanacak. Bende size aynı şekilde davranayım. Hoşunuza gider mi? Adam para istememiş, faturamı ödeyin dememiş. Yaptığınız hiç hoş değil. Biraz sakin olmaya davet ediyorum sizi.