CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
Dostum bence yanlış düşünüyorsun. İsterse 1 senelik olsun isterse 10 saatlik olsun senin onu hangi niyetle yaptığın önemlidir her zaman. eğer ki o parayı çar çur etmek için harcayacaksa her türlü ondan çıkacaktır zaten ama ben ona iyilik yapmak için ödüyorsam faturayı o para bana fazlasıyla gelecektir. Şahsen ben şuan 17 yaşındayım o arkadaşta 17 yaşında önceden de böyle durumu olan arkadaşların hesabını ödedim ve ister inan ister inanma para olarak olmasakta o yaptığım iyilik bana geri döndü dini anlamda söylemiyorum hayat böyle işliyor yani bazen gelir bazen gelmez. yine de senin düşüncen saygı duyarım