• 01-05-2021, 13:14:48
    #37
    Ödeyen iyi niyetinden ödedi bırakın gerisini kendisi düşünsün uzatmanın manası yok ödeyen ödemil ortada bir durum kalmamış ama bana kalsa ödenmemesini tercih ederdim gönlü bol ödeyen arkadaştan ise Allah razı olsun kat kat kazançlar nasip etsin bence konu kitlensin.
  • 01-05-2021, 13:25:19
    #38
    Kurumsal PLUS
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne konuşuyorsun ya? Mebla düşük 19 saatlik üye.
    2. Yorum farkındaysanız Abone Numaranızı söyleyin olmuş.
    İnsanların duygularından faydalanmaktır bu. Hayırdır ortakmısınız arkadaşla sizde bi konu açın sizinkinide ödesinler.
    Burası dert yanma forumu mu kardeşim, webmaster forumu.
    Benim doğalgaz faturam senin bir aylık maaşın eder. İstersen açayım konu öde
  • 01-05-2021, 13:46:54
    #39
    Ben 5 sene boyunca hem vodafone hemde tt mobil icraya verdiği halde ödemedim. 500 TL falandı ikisinin de ücreti tüm masraflar dahil. Sonra gidip ödedim sorun çıkmadı. Öyle 3-5 liraya haciz yapamazlar. Yüklü meblağ olması lazım.
  • 01-05-2021, 14:01:54
    #40
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 sene boyunca hem vodafone hemde tt mobil icraya verdiği halde ödemedim. 500 TL falandı ikisinin de ücreti tüm masraflar dahil. Sonra gidip ödedim sorun çıkmadı. Öyle 3-5 liraya haciz yapamazlar. Yüklü meblağ olması lazım.
    Sağolasın usta, konu kilit.