Konu
Fatura'dan Gelmekte Olan Haciz
01-05-2021, 13:46:54
#39
constantine38
Ben 5 sene boyunca hem vodafone hemde tt mobil icraya verdiği halde ödemedim. 500 TL falandı ikisinin de ücreti tüm masraflar dahil. Sonra gidip ödedim sorun çıkmadı. Öyle 3-5 liraya haciz yapamazlar. Yüklü meblağ olması lazım.