Ödeyen iyi niyetinden ödedi bırakın gerisini kendisi düşünsün uzatmanın manası yok ödeyen ödemil ortada bir durum kalmamış ama bana kalsa ödenmemesini tercih ederdim gönlü bol ödeyen arkadaştan ise Allah razı olsun kat kat kazançlar nasip etsin bence konu kitlensin.