Ben 5 sene boyunca hem vodafone hemde tt mobil icraya verdiği halde ödemedim. 500 TL falandı ikisinin de ücreti tüm masraflar dahil. Sonra gidip ödedim sorun çıkmadı. Öyle 3-5 liraya haciz yapamazlar. Yüklü meblağ olması lazım.
Sağolasın usta, konu kilit.