NR1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fatura'dan Gelmekte Olan Haciz
39
●1.509
- 01-05-2021, 08:47:00Benim adıma benden dolayı olmayan 750 tl türk telekom borcu var 3 yıldır duruyor anca gecikme zammı ekleniyor kimse aramadı etmedi bir ara icra davası açmışlardı dosyayı yenilememişler düşmüş avukatları geldiğinde şu günde ödersin tamam ama bir imza at derlerse atma ben durumum olunca öderim dersin. İmza atarsan hapis cezasına dönüyor.
- 01-05-2021, 08:57:42Vodafone içinde aynı şeyi söyleyebilir miyiz?Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:32:48Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/is-arayanlar/279...amp-hit-d.html
Ben hiçbir şey anlamadım bu işten hocam? - 01-05-2021, 10:36:25O konunun altına yazarsınız yanıtlarım hocam, sevgilerandataer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:40:58Üyeliği durdurulduHayır onu değil, burada fatura ödeyemediğinize dair konunuzun olup orada bir iş konunuzun olmasından bahsediyorum.NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:52:00Yani olamaz mı hocam? Faturası olan iş yapamaz mı? Forum kurallarına aykırı bir şey mi yaptım acaba?andataer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:52:22Yasa aynı firma olarak sürekli arayıp borcunuzu ödeyin diyebilirler.NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:53:46Üyeliği durdurulduFaturanız varken iş yapamazsınız değil ancak neredeyse fakirlikten ölüyor gibi bir konunuz var ama diğer tarafta da iş yapabilecek potansiyelde olan birçok konunuz ardı ardına açılmış. Ben bile yorum yapmışım, bilgi vermişim YouTube ile ilgili yeni fark ettim. Faturanızı ödetmişsiniz artık neyse, ödeyene geçmiş olsun.NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 10:56:50Birisi Turkcell'de sorun yaşayacağım tarzında bir şey demişti, teşekkürler o yüzden Vodafone'u da sordum.Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle