• 01-05-2021, 08:47:00
    #28
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes farklı bişi diyo hocam kafam iyice karıştı :/
    Benim adıma benden dolayı olmayan 750 tl türk telekom borcu var 3 yıldır duruyor anca gecikme zammı ekleniyor kimse aramadı etmedi bir ara icra davası açmışlardı dosyayı yenilememişler düşmüş avukatları geldiğinde şu günde ödersin tamam ama bir imza at derlerse atma ben durumum olunca öderim dersin. İmza atarsan hapis cezasına dönüyor.
  • 01-05-2021, 08:57:42
    #29
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim adıma benden dolayı olmayan 750 tl türk telekom borcu var 3 yıldır duruyor anca gecikme zammı ekleniyor kimse aramadı etmedi bir ara icra davası açmışlardı dosyayı yenilememişler düşmüş avukatları geldiğinde şu günde ödersin tamam ama bir imza at derlerse atma ben durumum olunca öderim dersin. İmza atarsan hapis cezasına dönüyor.
    Vodafone içinde aynı şeyi söyleyebilir miyiz?
  • 01-05-2021, 10:32:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/is-arayanlar/279...amp-hit-d.html
    Ben hiçbir şey anlamadım bu işten hocam?
  • 01-05-2021, 10:36:25
    #31
    andataer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/is-arayanlar/279...amp-hit-d.html
    Ben hiçbir şey anlamadım bu işten hocam?
    O konunun altına yazarsınız yanıtlarım hocam, sevgiler
  • 01-05-2021, 10:40:58
    #32
    Üyeliği durduruldu
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konunun altına yazarsınız yanıtlarım hocam, sevgiler
    Hayır onu değil, burada fatura ödeyemediğinize dair konunuzun olup orada bir iş konunuzun olmasından bahsediyorum.
  • 01-05-2021, 10:52:00
    #33
    andataer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır onu değil, burada fatura ödeyemediğinize dair konunuzun olup orada bir iş konunuzun olmasından bahsediyorum.
    Yani olamaz mı hocam? Faturası olan iş yapamaz mı? Forum kurallarına aykırı bir şey mi yaptım acaba?
  • 01-05-2021, 10:52:22
    #34
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone içinde aynı şeyi söyleyebilir miyiz?
    Yasa aynı firma olarak sürekli arayıp borcunuzu ödeyin diyebilirler.
  • 01-05-2021, 10:53:46
    #35
    Üyeliği durduruldu
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani olamaz mı hocam? Faturası olan iş yapamaz mı? Forum kurallarına aykırı bir şey mi yaptım acaba?
    Faturanız varken iş yapamazsınız değil ancak neredeyse fakirlikten ölüyor gibi bir konunuz var ama diğer tarafta da iş yapabilecek potansiyelde olan birçok konunuz ardı ardına açılmış. Ben bile yorum yapmışım, bilgi vermişim YouTube ile ilgili yeni fark ettim. Faturanızı ödetmişsiniz artık neyse, ödeyene geçmiş olsun.
  • 01-05-2021, 10:56:50
    #36
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasa aynı firma olarak sürekli arayıp borcunuzu ödeyin diyebilirler.
    Birisi Turkcell'de sorun yaşayacağım tarzında bir şey demişti, teşekkürler o yüzden Vodafone'u da sordum.