Benim adıma benden dolayı olmayan 750 tl türk telekom borcu var 3 yıldır duruyor anca gecikme zammı ekleniyor kimse aramadı etmedi bir ara icra davası açmışlardı dosyayı yenilememişler düşmüş avukatları geldiğinde şu günde ödersin tamam ama bir imza at derlerse atma ben durumum olunca öderim dersin. İmza atarsan hapis cezasına dönüyor.
Vodafone içinde aynı şeyi söyleyebilir miyiz?