Beni araştırın isterseniz asırlık mı 2 günlük üye mi olduğumu görürsünüz.
Sizin üyelik yaşınız kadar forumda satışını gerçekleştirdiğim firma yaşı var.
Burası webmaster forumu, bizimde sıkıntılarımız var 50tl borcumu ödeyemedim hacizlik olcam diyip konu açmak nedir? 2dk ödeyin demektir bu 10bin 50bin değil. Herkezin sıkıntısı sorunu var google üzerinden araştırabilir konu açmak yerine.
Konu araştırmaya giderse, forumun kuruluşuna kadar gider. Ne bu sidik mi yarıştırıyoruz? Size sakin olmanızı söyledim, siz hala devam ediyorsunuz. Adam belli ki tereddütte kalmış, bilgi almak istemiş. Ödemek isteyende öder. Sizi ilgilendiren ne burada?