CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim herkes o zaman 50tl borcumu ödiyemedim icra gelecek diye konu açsın forumda, bi hayır sever dayanamayıp ödesin ne mantıksız iştir bu anlatamıyorum galiba. Benimde icralık olacak bir ton borcum, sıkıntım var gelip burda işten çıktım, iş yapamıyorum, parasız kaldım ödeyemedim ne olur taktik verdin diye konu mu açayım ??
Açabilirsiniz, size de aynı şekilde davrananlar olur elbette. Yapmanız gereken report etmek, böyle sen yeni üyesin, ne ayaksın gibi muhabbete girmeniz saçma. Sizde zamanında yeni üyeydiniz. Empati yapın biraz