Görende sizi asırlık üye sanacak. Bende size aynı şekilde davranayım. Hoşunuza gider mi? Adam para istememiş, faturamı ödeyin dememiş. Yaptığınız hiç hoş değil. Biraz sakin olmaya davet ediyorum sizi.
Beni araştırın isterseniz asırlık mı 2 günlük üye mi olduğumu görürsünüz.
Sizin üyelik yaşınız kadar forumda satışını gerçekleştirdiğim firma yaşı var.
Burası webmaster forumu, bizimde sıkıntılarımız var 50tl borcumu ödeyemedim hacizlik olcam diyip konu açmak nedir? 2dk ödeyin demektir bu 10bin 50bin değil. Herkezin sıkıntısı sorunu var google üzerinden araştırabilir konu açmak yerine.