Açabilirsiniz, size de aynı şekilde davrananlar olur elbette. Yapmanız gereken report etmek, böyle sen yeni üyesin, ne ayaksın gibi muhabbete girmeniz saçma. Sizde zamanında yeni üyeydiniz. Empati yapın biraz
Empati yapıyorum, foruma üye olduktan 19 saat sonra 80 lira faturamı ödeyemedim hacizlik olucam diye konu açmadım. Hepimiz mi polyannayız anlamadım.