Konu araştırmaya giderse, forumun kuruluşuna kadar gider. Ne bu sidik mi yarıştırıyoruz? Size sakin olmanızı söyledim, siz hala devam ediyorsunuz. Adam belli ki tereddütte kalmış, bilgi almak istemiş. Ödemek isteyende öder. Sizi ilgilendiren ne burada?
Kardeşim herkes o zaman 50tl borcumu ödiyemedim icra gelecek diye konu açsın forumda, bi hayır sever dayanamayıp ödesin ne mantıksız iştir bu anlatamıyorum galiba. Benimde icralık olacak bir ton borcum, sıkıntım var gelip burda işten çıktım, iş yapamıyorum, parasız kaldım ödeyemedim ne olur taktik verdin diye konu mu açayım ??