Aytechx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selam Versem Suçlu Oluyorum ! ! !
65
●1.956
- 29-12-2020, 17:55:18Başlıktta belirttiğim suç yine bana patladıParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim takıldığım kısımda hani insan bi dalgınlıgıma geldi özür dileriz vs. diyebilir. arada ki fiyat farkını da geri ödemeyide talep edebilir zaten istemem ama işte... sonuç ne oldu kuşun sürekli malzemelerini ihtiyaçlarını oradan alacakken şimdi gördüğüm her yerde yaşananları aktarmakla meşgul olucam
neyse sağlık olsun. teşekkürler.
- 29-12-2020, 18:07:19yarısından çoğu satıcı hocam ondanezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diye düşünüyorum...
- 29-12-2020, 18:10:04Ben de satıcıyım, mesela sitemden tanıtım yazısı satıyorum. Kişi yanlış kelimeden link çıkmışsın derse hemen düzeltiyorum. Onu geçtim, vazgeçtim şu kelimeden çıkalım linki dese, onda bile yardımcı oluyorum.Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence satıcı - alıcı olmak değil mesele. Başka bir şey ama kimsenin üzerine alınıp kırılmasını istemediğim için söylemeyeyim... - 29-12-2020, 18:14:09bende ifade edemedim maksat o değil... yeri geliyo r10 da bende tasarım olsun site olsun iş yapıyorum... Girin profilde bir tane kötü iletişimim oldugu kişi bulamassınız beğenmezse tekrar yapıyorum tekrar.... Benim burada kuşa aldığım yem ya büyük gelip boğazında kalsaydı yada ne bileyim benim gibi günde 10 kişiye aynı yapıp üste kalan paraları aklamadıkları ne malum sonuçta satan kişiyi tanımıyorum... O değil gibi birde whatsappdan pişkin gibi cevap özür dileyecekleri yere... yani buradan çıkacak sonuç ucuz almak varken fazla para veriyoruz ve salak yerine koyuluyoruz o dediğim yetişkin için olan yazı tırnak gibi ince bir yazı 1 gün sonra farkettimezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse sağlık olsun yazılarım karışık oldu biraz ama
- 29-12-2020, 18:17:25hocam ürün kargodan alınıp, açıldığı için maalesef haklılık payı bulunmamakta kanun üzerinde. Yoksa sen haklısın 😂Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyoldan Muhabbet kuşuna ''yavru için olan yemden aldım'' bana gönderilen yetişkin kuşlar için olan hem yetişkin için olan daha ucuz benim aldıgım daha pahallıydı. Neyse kargo zaten bi 10 günde geldi kargoyu da ben yokken evdekiler açmış. Yem paketinin orjinalinde yazan yetişkin yazısını görmeden.... olay bu şekilde anlatamadım galiba, En son whatsapp dan mesaj yolladım sizi haklı çıkarmaz dediler
yine mi tüm suç bende