Son zamanlarda ne iş yapsam yine kötü olan ben oluyorum

Trendyoldan Muhabbet kuşuna ''yavru için olan yemden aldım'' bana gönderilen yetişkin kuşlar için olan hem yetişkin için olan daha ucuz benim aldıgım daha pahallıydı. Neyse kargo zaten bi 10 günde geldi kargoyu da ben yokken evdekiler açmış. Yem paketinin orjinalinde yazan yetişkin yazısını görmeden.... olay bu şekilde anlatamadım galiba, En son whatsapp dan mesaj yolladım sizi haklı çıkarmaz dediler

yine mi tüm suç bende
açılmış ürünüde almak zorundasınız malesef kanunda böyle bir boşluk var hele pazaryeriyle çalışıyorsanız direk iade eder üründe kargoda size patlar