Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte
hocam ürün kargodan alınıp, açıldığı için maalesef haklılık payı bulunmamakta kanun üzerinde. Yoksa sen haklısın 😂