yarısından çoğu satıcı hocam ondan

diye düşünüyorum...
Ben de satıcıyım, mesela sitemden tanıtım yazısı satıyorum. Kişi yanlış kelimeden link çıkmışsın derse hemen düzeltiyorum. Onu geçtim, vazgeçtim şu kelimeden çıkalım linki dese, onda bile yardımcı oluyorum.
Bence satıcı - alıcı olmak değil mesele. Başka bir şey ama kimsenin üzerine alınıp kırılmasını istemediğim için söylemeyeyim...