ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de satıcıyım, mesela sitemden tanıtım yazısı satıyorum. Kişi yanlış kelimeden link çıkmışsın derse hemen düzeltiyorum. Onu geçtim, vazgeçtim şu kelimeden çıkalım linki dese, onda bile yardımcı oluyorum.

Bence satıcı - alıcı olmak değil mesele. Başka bir şey ama kimsenin üzerine alınıp kırılmasını istemediğim için söylemeyeyim...
bende ifade edemedim maksat o değil... yeri geliyo r10 da bende tasarım olsun site olsun iş yapıyorum... Girin profilde bir tane kötü iletişimim oldugu kişi bulamassınız beğenmezse tekrar yapıyorum tekrar.... Benim burada kuşa aldığım yem ya büyük gelip boğazında kalsaydı yada ne bileyim benim gibi günde 10 kişiye aynı yapıp üste kalan paraları aklamadıkları ne malum sonuçta satan kişiyi tanımıyorum... O değil gibi birde whatsappdan pişkin gibi cevap özür dileyecekleri yere... yani buradan çıkacak sonuç ucuz almak varken fazla para veriyoruz ve salak yerine koyuluyoruz o dediğim yetişkin için olan yazı tırnak gibi ince bir yazı 1 gün sonra farkettim neyse sağlık olsun yazılarım karışık oldu biraz ama