Tamamen empati yaparak düşündüm ve bana göre satıcının haklılık payı daha yüksek bence ama hitabeti yanlış. Biraz daha alttan alabilirdi. Ancak bazen patlama noktasına geliyoruz arada günlük binlerce müşteriye mesaj atıyorsa belki ters bir zamana denk gelmiştir.