Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen empati yaparak düşündüm ve bana göre satıcının haklılık payı daha yüksek bence ama hitabeti yanlış. Biraz daha alttan alabilirdi. Ancak bazen patlama noktasına geliyoruz arada günlük binlerce müşteriye mesaj atıyorsa belki ters bir zamana denk gelmiştir.
Başlıktta belirttiğim suç yine bana patladı benim takıldığım kısımda hani insan bi dalgınlıgıma geldi özür dileriz vs. diyebilir. arada ki fiyat farkını da geri ödemeyide talep edebilir zaten istemem ama işte... sonuç ne oldu kuşun sürekli malzemelerini ihtiyaçlarını oradan alacakken şimdi gördüğüm her yerde yaşananları aktarmakla meşgul olucam neyse sağlık olsun. teşekkürler.